A közlekedési társaság z előző vezérigazgatója programjában ez évre nullszaldós működést ígért, ez nem tűnik összejönni. A cég első féléves működését taglaló igazgatósági beszámolóból az is kiderült, hogy nagy lemaradás tapasztalható az úgynevezett egyéb bevételeknél, ezen belül is a reklámbevételeknél. A reklámszerződéseket egyébként évközben módosítani akarták több mint félmilliárd forinttal, de ez jórészt meghiúsult. A hírügynökség szerint egy igazgatósági tag ennek kapcsán bírálta az előző vezérigazgatót és stábját.
Az üzleti tervben jelzett 4,5 milliárd forintos hitelfelvétel kapcsán a szerda déli határidőre két bank adott ajánlatot, mindkettő magas kamattal. A Baross kocsiszínt az üzleti tervnek megfelelően az év végéig eladásra meghirdetik. A szakszervezetek kérésére szeptember végéig megállították ezt a folyamatot, amitől több mint egymilliárd forint bevételt remélnek.
A 4-es metró építésének helyzetével, illetve a beruházással összefüggő tanácsadói szerződések felhasználásáról szóló előterjesztéseket kritikusan fogadta az igazgatóság, amely a tanácsadókra vonatkozó tájékoztatót nem fogadta el. Az igazgatóság ülésén bemutatkozó Kocsis István - aki szeptember elsejével vette át a vezérigazgatói feladatot - egyebek közt közölte, hogy minden tanácsadói szerződést felülvizsgáltat, illetve, hogy kiemelt kérdésként kezeli a cég transzparens működését.