A digitális világban egyre nagyobb szerep jut a vásárlók véleményének.
A Walker Customers szerint a vásárlók 86 százaléka hajlandó többet fizetni, ha jó vásárlói élményt kap cserébe.
A nagy verseny miatt a cégek számára egyre nehezebb jó minőségű termékkel, vagy olcsó árral kitűnni, hiszen nagy a valószínűsége annak, hogy a versenytársak is hasonló terméket gyártanak. Ezért amivel igazán ki tud tűnni egy cég, az a vásárlói elégedettség.
A legtöbb cég már felismerte ezt, így az Amazon, eBay vagy az Uber vállalatok modelljének szerves részei a vevői visszajelzések. Az igazi problémát azt jelenti, hogy milyen módszerrel mérik az elégedettséget. Az üzletekben, vagy éppen a rendezvényeken nehéz mérni azt, hogy mennyire elégedett a vásárló. Az utólagos mérések válaszadási aránya alacsony, az azonnali személyes kérdésfeltevés pedig eleve ronthat a vásárlói élményen.
A Walker szerint jelenleg százas skálán mérve átlagosan 43 pontra tehető a a vásárlói élmény fontossága egy átlagos brand üzleti stratégiájában, azonban ez a szám 2020-ra már 50 pontra emelkedhet.
A legjobb megoldást hazánkban a Push'n Go alkalmazás jelentheti, mely innovatív megoldást talál a problémára. Az adatok valós időben követhetőek egy felhőalapú felületen, így a boltok vagy akár rendezvények menedzserei azonnal tudják, ha a vásárlók, résztvevők véleménye nem kedvező, és azt is tudhatják, pontosan hol a gond.
Azonnal és valós időben hiteles információkat ad egy rendezvényen a résztvevők véleményéről. Percre pontosan tudtuk mérni, milyen a hangulat, az eredmény pedig torzításmentes és azonnal használható volt", mondja az eszközről Sipos Zoltán, a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója.
Azok a cégek akik nem használják ki a technológia adta lehetőségeket, hatalmas hátrányba kerülhetnek az elkövetkező években. A Push'n Go segítségével a hazai vállalatok a globális piacnál is hamarabb találhatják meg az utat a vásárlók elégedettségéhez.
A cikk megjelenését az MVM Edison program támogatta!