A Primarknál világszerte alacsony árakkal dolgoznak. Filozófiájuk lényege, hogy nem számít, milyen vastag a vásárlók pénztárcája, divatos és otthoni kiegészítők széles választékát kínálják számukra megfizethető áron.
Természetesen gyakran felmerül a kérdés, hogyan tudják az alacsony árakat az áruk jó színvonalával összekapcsolni az ellátási láncban. A cégnél azt mondják: nincs titok! Egyszerűen arról van szó, hogy néhány dolgot másképp csinálnak, mint más márkák, így tartják alacsonyan az árakat.
Ezek révén az ellátási lánc minden szakaszában megtakarításokat érnek el. Így tudják alacsonyan tartani a fogyasztói árakat.
Mindezek mellett magas standardokat állítottak fel a beszállítókkal szemben, mivel nincs saját gyáruk. Nagyon megválogatják, hogy kikkel dolgoznak együtt. Jellemzően a ruhagyárak azon időszakaiba foglalják be a munkát, amikor azoknál kevesebb a megrendelés, és nem cserélgetik a kínálatot havonta - ezzel megintcsak jobb árakat érhetnek el a gyártás során.
Magyarországon azt ígérik, hogy ugyanazt a minőséget, kínálják ugyanazon az áron, mint bármely más Primark-üzletben a világon, minimális különbségek lehetnek az árfolyam miatt, de az ár mindenhol alapvetően ugyanaz.
A magyar kínálatból néhány példa az alacsony árakra: férfi strandpapucs már 560 forintért kapható, a legolcsóbb kislány fürdőruha 1300 forintba kerül, a legdrágább női napszemüvegért pedig 1900 forintot kérnek el.
Ugyanakkor fontos számukra a termékeiket gyártó munkások helyzete is. Mielőtt megrendelést adnának egy új beszállítónak, a gyárait auditálják, hogy ellenőrizzék, megfelelnek-e a nemzetközileg elismert szabványoknak. Ezt követően évente legalább egyszer, néha többször is auditálják a beszállítókat, hogy részletes képet kapjanak arról, milyenek a munkakörülmények a gyáron belül. Tagjai a Fenntartható Ruházati Koalíciónak és alapító tagjai a bérekkel kapcsolatos ACT kezdeményezésnek. 2006 óta az Etikus Kereskedelmi Kezdeményezés tagjai, és 2011-ben elérték a legmagasabb szintű státuszt.