Benzin, dízel és villanymotoros hajtással is választható a Tata Curvv

Fotó: Tata Motors
Vágólapra másolva!
Az indiai Tata konszern új, kis kategóriás szabadidő-kupéja minden hajtással elérhető lesz, a vásárló döntheti el, mire van szüksége.
Vágólapra másolva!
Fotó: Tata Motors

Nem sokat finomítottak az indiai TataMotors formatervezői – a brit Coventryben működik a cég formatervező központja, közel a helyi leányvállalatok, a Jaguar és a Land Rover bázisához – a 2 évvel ezelőtt bemutatott tanulmányon, látványos megjelenéssel kerül sorozatgyártásba a Curvv nevű szabadidő-kupé. A legújabb divatnak megfelelően elöl-hátul összeérnek a LED-es menetfények, élesek a sarkok, látványos a hűtőrácsbetét. Utóbbiból a belső égésű motorral szerelt példányok egy kicsit többet kapnak, azoknál a menetfények alatt is van egy – egyébként befalazott, tehát gyakorlatilag haszontalan – ilyen betét, villanyautónál csak a rendszám magasságában találunk rácsot.

Fotó: Tata Motors

Műszakilag a Nexon típus testvéréről van szó, onnan érkezik a belső tér is – azért új belső hangulatokat készítenek a színek és kárpitok variálásával –, no meg a műszaki tartalom. Rögtön 3 hajtással dobják piacra a Tata Curvv modellt, a benzines (1,2 turbó, 120 LE) és dízel (1,5 turbó, 115 LE) mellett akkumulátoros-elektromos hajtással (30 kWh akkuval 125 LE/215 Nm, 40,5 kWh akkuval 145 LE/215 Nm) is elérhető lesz a szabadidő-kupé.
 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!