Távozott a Renault motorfőnöke, Rémi Taffin
Jövőre még be lehet vetni egy új F1-es erőforrást, utána már az új szabályokra kell várni.
Jövőre még be lehet vetni egy új F1-es erőforrást, utána már az új szabályokra kell várni.
A gyártók elégedettek a szövetséggel, ami a Ferrari vélt trükközésének próbál gátat vetni.
A rendezvényen a pilóták, valamint a csapat vezetői is részt vettek.
Az RS20-ason látni érdekes megoldásokat, de ez is evolúciónak tűnik.
Rémi Taffin úgy véli, csekély a különbség az erőforrások teljesítménye között.
A Renault állítja, hogy az idén átlépte ezt a határt, de a Ferrari erőforrása még erősebb.
Rémi Taffinnal, a Renault motorfőnökével beszélgettünk az első turbós győzelmük évfordulóján.
A lesújtó szezonkezdet után átszervezéseket eszközölt a franciák gyári istállója.
A bikások motorpartnere nem tudja, mikor vetheti be a kulcsfontosságú újítását.
A Mercedes kész lenne támogatni az új belépőket. Nincs egyetértés a gyártók között.
A Toro Rossónál is aggódnak, hogy túl sok egyenes lesz Spában és Monzában.
A Renault már tudja, mikor érheti utol a legjobb erőforrást teljesítményét.
A Force India szeretné, ha az FIA illetékesei a sarkukra állnának.
A Renault több lóerőt és jobb megbízhatóságot ígér.
Hiába emelték a limitet, az új autók még többet fogyasztanak.
Jövőre akarják felvenni a versenyt a Mercedesszel.
Eddig ők költötték a legkevesebbet a gyártók közül.
A motorjuk az idén sem lesz a Merci szintjén, de 2017 a lényeg.