Nick Chester közel 30 éven át dolgozott a Forma-1-ben, ebből 19-ben ugyanazt, az időközben több névváltáson átesett csapatot erősítette. A tavalyi szezon végén hagyta el a Renault istállót, az erről szóló hivatalos közlemény alapján a franciák átstrukturálási folyamatának része volt az elküldése. Korábban a Williamsszel hozták szóba, végül azonban nem Grove-ban kötött ki, hanem csatlakozott a Mercedes Formula E-csapatához.
Az 51 esztendős szakember a Simtek, a Ligier majd az Arrows után, 2000-ben tette át székhelyét Enstone-ba, hogy a 90-es évek közepén elért sikerek után leszállóágba került Benetton tagja legyen. A tesztcsapatban kezdett, majd 2001-re Giancarlo Fisichella teljesítménymérnöke lett. 2002 és 2004 között Jarno Trulli oldalán töltötte be ezt a pozíciót, időközben pedig szerepet vállalt az olasz pilóta pályafutása egyetlen Forma-1-es futamgyőzelmében a 2004-es Monacói Nagydíjon.
2005-től a járműteljesítményért felelős csoport élére nevezték ki, 2012-től az időközben Lotussá változó istálló mérnökigazgatója, majd 2013-ban James Allison Ferrarihoz távozásával technikai igazgatója lett. Utóbbi tisztséget a tavalyi idény végéig töltött be. Távozása után azt pletykálták, hogy a küszködő Williamshez vezet az útja, de mint az most kiderült, más irányba tartott:
mostantól ő lesz a Mercedes-Benz EQ Formula E Team, azaz a Mercedes Formula E-csapatának technikai igazgatója.
A munkát már meg is kezdte, így augusztusban jelen lesz a Formula E idei, kilenc naposra zsugorított szezonhajrájában, amely során a berlini Tempelhof repülőtéren kialakított három különböző pályakonfiguráción rendeznek majd hat versenyt, hogy ezzel letudják a 2019/2020-as szezon hátralevő részét.
Chester érkezése újabb erősítést jelent a pontversenyben jelenleg az ötödik helyet elfoglaló csapatnak amelyhez korábban csatlakozott Valtteri Bottas korábbi versenymérnöke, Tony Ross is, aki jelenleg a csapat vezető versenymérnöke.