A Mercedes versenyzője nem volt kibékülve a döntéssel, a megszakítás alatt még a sportfelügyelőkhöz is felment. A futam után viszont már saját magát tartotta hibásnak. „A kiállásnál nem végeztünk jó munkát – nyilatkozta a Sky Sports műsorában. – Bevallom, nem láttam azokat a táblákat, úgyhogy vállalom a felelősséget, és majd tanulni fogunk belőle.”
Az eseményekkel kapcsolatban Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke is megszólalt, és az osztrák üzletember kijelentette, a történtekhez az a tény is hozzájárult, hogy a bokszfalról nem lehet látni a jelzést.
Hozzátette, az incidenst az események furcsa láncolata okozta, és bár furcsa döntés született, de minden megegyezett a szabályokkal.
„Az egyik Haas megállt a pálya jobb oldalán, közel a bejárathoz, a Parabolica belső ívén – magyarázta a helyzínen lévő riportereknek. – Ekkor csak szimpla sárga zászló volt, de 11 másodperccel később beküldték a safety cart. Miután ez megtörtént, a bejáratnál látható fényeket pirosra állították, de a külső íven két helyen is sárga jelzés volt. Miközben [Hamilton] már a bokszba tartott, az egyik stratégánk kiáltott egyet a rádión, úgyhogy volt némi zavar. Mi nem látjuk a jelzéseket, Lewis versenyét pedig az események láncolata tette tönkre. Nem vagyunk boldogok, de el kell fogadnunk a történteket.”
Wolff azt is elárulta, hogy valójában csak akkor lett volna esélyük elkerülni a bajt, ha valaki belenéz az FIA által kiadott dokumentumba, ez viszont abban a helyzetben egyáltalán nem volt életszerű.
„Ha a pilóta nem veszi észre a jelzést, és ebben az esetben szerintem ez volt a helyzet, akkor csak az FIA kommunikációról szóló dokumentumának negyedik oldalán tűnhetett volna fel, hogy a bokszutca zárva van. Azonban erre senki nem néz rá, amikor a biztonsági autó bejön, a pilóta pedig kerékcserére készül, hiszen minden a bokszkiállás körül forog. Balszerencsés, és kimondottan szokatlan döntést hoztak.”