A hétvégi Spanyol Nagydíjra új csomaggal érkezik az AMR22, amelynek célja elsősorban a számukra is problémákat okozó delfinezés kiküszöbölése. A súlyhatár elérése és a pattogás csökkentése végett a csapat korábban megemelte a padlólemezt az autón, ez azonban komoly leszorítóerő-csökkenést jelentett számukra.
Sebastian Vettel és Lance Stroll szezonkezdése így még a tavalyinál is szörnyűbbre sikeredett: öt hétvége után hat ponttal állnak, egyedül a Williamset megelőzve a konstruktőri bajnokságban.
A négyszeres világbajnok német már a számára balesettel végződött miami hétvége után is azt mondta, nagyon reméli, hogy az új csomag hatékony lesz, amivel jelentős teljesítményjavulást tudnak elérni. A The Race szerint a leszorítóerő növelése mellett a csapat többek között a felfüggesztéssel kapcsolatban is módosításokat kecsegtetett Andrew Green technikai igazgató, aki
Mike Krack csapatfőnökkel együtt az év végéig kitartást és jelentős javulást ígért
a szélcsatornás tesztek alapján az Aston Martin szurkolóinak.
Az Auto Motor und Sport információi szerint miután a silverstone-iak két éve a Mercedest másolták le, ezúttal
a jelenlegi Ferrarihoz, azaz a Red Bull mellett a legjobb 2022-es járműhöz nagyon hasonlító autó építését tervezik:
karcsúbbá válnak a hátsó szerkezeti elemek, miközben az oldalszekrények is az F1-75-öséhez hasonlóvá módosulnak. Érdekes (és talán nem véletlen) egybeesés, hogy a közelmúltban két exferraris szakember került az Aston Martin élére.