Vágólapra másolva!
A Manchester City bemutatta a „Virtuális Etihad Stadiont” - a Sony által támogatott interaktív szurkolói élményt, amelyet a rajongók élvezhetnek.

Az interaktív élmény révén a City az első sportmárka, amely a Sony új FavoriteSpace szolgáltatását használja. A két globális óriás azóta dolgozott ezen a koncepción, mióta 2021. novemberében megerősítették együttműködésüket. 

A szurkolók most először férhetnek hozzá az újonnan indított alkalmazáshoz, amelynek segítségével az Egyesült Királyságból, az Egyesült Államokból és Japánból származó szimpatizánsok csatlakozhatnak egy virtuális szurkolói közösséghez. A felhasználók személyre szabott avatárokat hozhatnak létre, és különböző tevékenységekben vehetnek részt, például napi kihívásokban, közösségi eseményekben, mini játékokban és társalkodási funkciókban.

Fotó: AFP / AFP or licensors/Manchester City's Croatian midfielder #08 Mateo Kovacic (2nd R) celebrates after scoring his team second goal during the English Premier League football match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge in London on August 18, 2024.

A Sony csoporthoz tartozó Hawk-Eye Innovations adatkövető technológiájának segítségével a szurkolók elmerülhetnek a 3DCG mérkőzések kiemelt pillanataiban a City hazai mérkőzésein a 24/25-ös szezonban, és feleleveníthetik a 23/24-es szezon kulcsfontosságú pillanatait. Nuria Tarre, a City Football Group marketing és szurkolói élményért felelős vezetője izgatottan nyilatkozott az együttműködésről:

Nagy örömünkre szolgál, hogy hosszú távú partnerünkkel, a Sonyval együtt ma elindíthatjuk ezt az új élményt, amely része az új technológiák befogadására és a közönségünk bevonására és szórakoztatására irányuló szélesebb stratégiánknak, és folyamatosan új utakat keresünk."

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!