A Product of the Year világszerte közel 3 milliárd fogyasztót ér el több mint 40 országban. Magyarországon, 2019. március 4-én 8. alkalommal, 20 kategóriában hirdettek nyerteseket.
A nevezett termékeket elsőként egy szakmai bizottság pontozza,
majd a legnépszerűbbeket maguk a hazai fogyasztók választják ki az Inspira Visionary Research 2 000 fős, nagymintás közvélemény-kutatás keretében.
A kutatásban résztvevők az attraktivitás, az innováció és az elégedettség szempontjait vizsgálva szavaztak. A márka másfél literes szénsavmentes vizét a megkérdezettek háromnegyede (76%-a) kóstolta már meg,
100 kipróbáló közül 96 fejezte ki elégedettségét,
az attraktivitást és az újítást tekintve pedig ez az arány 80% volt.
A Magyarvíz Kft. zászlóshajójának számító márka megítélése ebben a megmérettetésben elsősorban a fiatalok – a 15-29 éves korosztály –, illetve a dél-alföldi és dél-dunántúli lakosok körében volt a legkedvezőbb.