A szolgáltatás természetesen nem ingyenes. A Wal-martot választók feltöltőkártyát vásárolhatnak, és azzal lehet az egyes kiszállásokért fizetni. A legolcsóbb kártya 99 dollár értékű segítségre jogosítja a vásárlót, a legdrágább pedig a néhány egyszerűbb kütyü árát meghaladó 329 dolláros kártya. A szolgáltatásban nem csak a drótok kihúzása és az eszközök összedugása van benne, vásárlás előtti tanácsadást is tartalmaz a csomag.
A szakembereket már olyan egyszerű dolgokra is meg lehet kérni, mint az új lapostévé üzembehelyezése. Igény esetén azonban házimozit raknak össze, wifit állítnak be, vagy akár a teljes otthoni hálózatot kiépítik minden kütyü bekötésével. A szolgáltatást nem a Wal-mart saját emberei nyújtják, hanem egy ügyfélszolgálattal foglalkozó céggel kötött szerződést az áruházlánc.
A Wal-mart nem túl eredeti ezzel az ötletével, a Best Buy üzletláncnak már 1994 óta van helyszíni szereléseket, javításokat elvégző csapata házon belül. A Geek Squadot ráadásul - tette hozzá a Reutersnek nyilatkozva a cég szóvivője - bármilyen készülékhez ki lehet hívni, még akkor is, ha nem a Best Buy-ban vette azt a vásárló.
A vásárlókat segítő, tanácsot adó, és a telepítést elvégző csoportok nem csak extra kényelmi szolgáltatásként funkcionálnak, csökkentik a vásárlás után visszavitt készülékek számát is.