A magyarok közösségimédia-használatáról osztottak meg érdekes adatokat az Evolution & Mobile Hungary konferencián. Kiderült, hogy a magyarok átlagosan napi másfél órán át facebookoznak,
ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért nagyjából 40 percnek.
Így már nem csak tévénézésben vagyunk erős nemzet - derül ki a rendezvény sajtóközleményéből.
Hazánkban 5,1 millióan használják a közösségi oldalt, ebből négymillióan mindennap látogatják. 2013-ban még hárommillió felhasználót mértek, ami félmilliós növekedés volt az azelőtti évhez képest.
Ahogy az a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének februári felméréséből korábban kiderült, legtöbben a vicces tartalmakat kedvelik. Hogy mi is jellemzi a magyar felhasználót, azt videónkban foglaltuk össze:
A konferencián a tinik új szokásairól is szó volt. Már az anyukák számítanak az egyik legaktívabb rétegnek, ám ahogy a családtagok, ismerősök elárasztják az oldalt, addig a tinik egyre kevésbé használják.
Tömegesen vándorolnak az olyan zártabb platformok felé,
mint például az üzeneteket megsemmisítő Snapchat. A Snapchat egy közösségi mobilalkalmazás, aminek lényege, hogy a felhasználók képeket, rajzokat, szöveget és rövid videókat küldhetnek egymásnak, amelyek – miután a címzett megnézte őket – pár másodpercen belül törlődnek. Emellett a képmegosztásra specializálódott
Instagram a másik nagy kedvenc.