Ez tehát már az olyan egyszerű dolgoknál kezdődik, mint az e-mail cím! Egy olyan e-mail cím, mint az ertekesites@digitalshopp.hu sokkal biztatóbb, mint például a laci89@gmail.com
A G Suite egy felhő alkalmazásokat összefogó csomag. Eredetileg Google Alkalmazások Munkához volt a neve, később kapta a G Suite formáját. A csomagban több, mint 70 alkalmazás található, aminek segítségével a világ bármely pontjáról dolgozhat és akár 50 fő is szerkeszthet egyszerre egy dokumentumot. A csomag legnépszerűbb eszközei: Gmail, Dokumentumok, Táblázatok, Drive, Hangouts, Űrlapok és a Keep.
A G Suite ára attól függ, hogy melyik csomagot választja a Basic, Business Unlimited vagy Enterprise közül. A különbség az alkalmazásban és a felhasználó számára elérhető tárhelyben van. A havi díj a következő képpen alakul: Basic - 4€ , Business - 8€ és Enterprise - 23€/felhasználó.
Érdekes lehet az Ön számára? Nézze meg azt is, milyen előnyökkel jár a céges Google e-mail.
1. Céges e-mail címek ellenőrzés alatt
Már említettük a professzionálisnak látszó e-mail cím fontosságát. A G Suite másik fontos funkciója, hogy a cég ellenőrizheti az összes vállalati e-mail címet. Előfordulhat, hogy néhány alkalmazott rossz körülmények között hagyja el a céget, ezért szüksége lehet arra, hogy az e-mail címeket irányítsa. A G Sutie megakadályozhatja, hogy a volt-kollégák elérjék az e-mail fiókjukat.
2. Adatok biztonsági mentése
Egy üzlet tulajdonosaként és G Suite vásárlóként biztosnak kell lennie afelől, hogy az adatvédelmi irányelvei magukba foglalják a rendszeres adatmentést a munkagépekről. Ez azt jelenti, hogy minden fájlt elmenthet a felhőbe, hogy ne lehessen véglegesen törölni őket a munkavállaló gépéről.
3. Dokumentumok megosztása
Sosem volt egyszerűbb dokumentumokat megosztani a kollégákkal. Megoszthat úgy Dokumentumot, Táblázatot, hogy kiválasztja azokat a munkatársakat, vagy külsős személyeket, akik megnézhetik vagy szerkeszthetik őket. Minden változást azonnal elment, így gyorsabban lehet csoportban együtt dolgozni.
4. Csoportos e-mail címek
Olyan cégeknél, ahol például a vevőszolgálat akár több tíz emberre van leosztva, a G suite telepítése nagyban segítheti a munka rendszerezését és a vásárlói e-mailek gyorsabb megválaszolását. Ha van egy e-mail cím, mint például a vevoszolgalat@digitalhsop.hu, annyi embert csatlakoztathat rá, amennyire szüksége van. Így az erre az e-mail címre érkező leveleket mindenki megkapja a csoportban. A csökkentett válaszidő garantált.
5. Több alias egy e-mail címhez
Mindegy, hogy az e-mail címe janos@digitalshop.hu vagy janos.kiss@digitalshop.hu mindegyik ugyanúgy működhet. Az üzenet, amit bármelyik e-mail címre küldenek, megjelenik az e-mail fiókjában. A különböző helyeken használt, többféle e-mail címmel való zsonglőrködés nem jelent többé problémát.
6. Több hely az adatainak
Egy ingyenes G-mail fiókkal 15 GB tárhelyet kap, de ez nem mindig elég. Amennyiben G Suite-ra vált, ez a probléma megoldódik. A Basic verzióban 30 GB helyet kap az adatainak, a Business verzióval pedig korlátlanra bővítheti tárhelyét.
7. Dupla biztonság
A kétlépcsős azonosítás segítségével növelheti a G Suite csomagban lévő adatainak biztonságát. Ez egy hozzáadott biztonsági réteg a felhasználói fiókok számára. Továbbá ahhoz,hogy a fiók megadja a bejelentkezéshez szükséges logint és a jelszót, a felhasználónak egy további jel megadásával kell felhatalmaznia erre. Ez a jel lehet egy SMS kód vagy egy biztonsági kulcs. A rendszer megnézi a logint, jelszót és a megadott kódot és ha minden helyes, megtörténhet a bejelentkezés.
8. Egy regisztráció több jelentkezőnek
Ha egyesével kell létrehoznunk a felhasználói fiókokat olyan felhő szolgáltatásokban, mint a DocuSign vagy a SalesForce rengeteg időt és plusz jelszavak létrehozását igényli. A G Suite-tal minden szolgáltatásba Google fiókjával tud belépni gyorsan és egyszerűen.
9. Támogatás
Talán ez a G Suite legjobb tulajdonsága, ami még egyszerűbbé teszi a Google működését és használatát. A technikai segítség a nap 24 órájában elérhető - egy olyan tagadhatatlan előny, amit az ingyenes G-maillel nem hap meg. Technikusaink rendelkezésére állnak telefonon, e-mailben és cseten.
10. Google Meet
A Google Meet-tel kényelmesen szervezhet konferenciát, üzleti találkozót vagy webináriumot. Egyszerre 250v ember csatlakozhat videóhívásba, a világon bárhonnan.
11. Naptár a csapatának
A megosztott G Suite naptár sok csapat munkáját korszerűsítette már. Segítségével eseményeket és találkozókat szervezhet és hatékonyabban oszthatja be idejét. A munkavállalók termeket adhatnak a Google naptárban létrehozott eseményekhez.
12. Weboldalak létrehozása kódsor nélkül
A G Suite segítségével egyszerűen és könnyen, egy árva kód megírása nélkül hozhat létre weboldalt. Ez a megoldás remekül működhet iskoláknál vagy olyan cégeknél, ahol a programozási lehetőségek limitáltak.
13. Felmérések létrehozása - visszajelzések
Felméréseket végezni olyan egyszerű, mintha csak egy e-mailt küldene a kollégájának. Létrehozhat és szétküldhet kérdőíveket a cégen belül és kívül. A válaszokat egy űrlapba gyűjtheti, mélyreható elemzéseket végezhet rajtuk és egyszerűbben vonhat le hiteles következtetéseket.
14. Nincsenek spam-ek és reklámok
Egy telített spam láda és a bosszantó reklámok elterelhetik figyelmét és az e-mail fiók rendezése így rengeteg időt emészthet fel. A G Suite-tal nem kell többet aggódnia a nem várt e-mailek miatt. Beállíthat és személyre szabhat szűrőket és blokkolhatja a spam-et.
15. 99,9%-os SLA
A Google G Suite egész nap elérhető, így a megbízhatatlan versenytársakat maga mögött hagyja.
A cégen belüli kommunikációnak a prioritások közé kell tartoznia. Havonta néhány eurót megér az ismétlődő, időt emésztő problémák kiküszöbölése? A céges levelezőrendsezr kiválasztásakor érdemes végiggondolni a szolgáltató előnyeit. A Fly On The Cloud magyarországi G Suite partnerként nem csak a legfejlettebb technikai segítséget nyújtja, hanem a legjobb árakat is.