Mint megírtuk, megegyezett az MTVA és Fábry Sándor cége a folytatásról, 17 millióért készíti eztán a show-kat. Érdemes ránézni a nézettségi számokra is: ahogy az várható volt, a populáris, bulvársajtónak is eladható celebek eltűnése, a csatornaváltás után esett a nézettség, de ezen nem is lepődött meg senki. A közmédia már nem tolt bele akkora promóciót, mint az RTL (de legalábbis egészen másfélét), a kulturális közegből érkezett vendégek pedig nem kötnek le annyi tévézőt, mint az RTL arcai, a csatorna celebjei.
Fábry utolsó RTL-es éve a 2011-es volt, akkor 1 millió 167 ezren nézőt vonzott átlagosan. 2012-ben 455 ezer volt az M1-en a csütörtöki adások átlaga, egy évre rá 419 ezer, 2014-ben pedig a csütörtöki adások átlagban 370 ezer tévézőt vonzottak, de valójában az MTVA csak saját felületein promotálta a műsort. Ha valaki nem időzött hosszabban az M1-en, sokszor azt sem tudhatta, kik a vendégek.
A show néha, ritkán napot is cserélt, volt pénteken, szombaton és vasárnap is. A legjobb tavalyi számot, bő 600 ezret vasárnap este hozta, ez tévés szempontból amúgy is kedvelt időszak, a többi, nem csütörtöki adás 3-400 ezer körül szállított.