Kínában a napokban mutatták be a Guangzhou autógyár és a Honda együttműködésének egyik első modelljét, amelyet hazai piacon, Li Nian márkanév alatt fognak forgalmazni 2010-től.
A roadster azért is különleges, mert a kínai gyárak általában olcsó, gazdaságos autókat próbálnak készíteni, amelyet nem túl magas áron lehet értékesíteni Kínában, illetve a környező országok piacán.
A Honda új alvállalatát a Toyota hasonló cége, a Scion mintájára tervezték meg és hozták létre azzal a céllal, hogy a megállapodás keretében született modelleket előbb olyan fejlődő piacokon mutassák be, mint India, vagy Kína. Az így tesztelt modelleket azután más piacokra is szállítanák Honda márkanévvel, miközben a gyártó értékes technológiai tapasztalatokra tesz szert.
A Kínában most bemutatott autó egyelőre tanulmányként létezik, a Li Nian első modellje egy ferdehátú lesz, amelyet korábban, a Honda Jazz műszaki alapjain terveztek és építettek meg. A Guangzhou jelenleg Odyssey, Accord és Fit (a Jazz ázsiai változata) modelleket épít, és utóbbiakból például Európába is szállítanak. A japán minőségellenőrzésnek köszönhetően a legyártott autók legalább olyan műszaki és összeszerelési színvonalúak, mint Japánban gyártott testvéreik.