Ugyan a válság miatt le kellett mondani néhány új modell, köztük az NSX-utód szupersportkocsi kifejlesztéséről a Hondánál, arról még nem tett le a japán gyár, hogy a 2007-es CR-Z tanulmányra épülő hibrid sportkocsit mutat be. Már fejlesztik az új modellt, a munka oroszlánrésze Európában, a tervezett kulcspiacon zajlik, a premier az októberben esedékes Tokiói Autószalonra várható.
Az egykori CRX utódjának szánja a Honda az új sportkocsit, a szériaváltozatban négyhengeres, 1,5 liter körüli benzines blokk dolgozhat egy elektromotorral szoros együttműködésben. 140 lóerő körül várható az együttes teljesítményt, az erő fokozatmentes CVT-váltón keresztül jut majd az első kerekekre.
Szemben az AutoWeek értesülésével, amerikai források arról számoltak be, hogy a sportkocsi jelleghez jobban illően 1,8 literes benzinmotor kerül a CR-Z-be. Ez jelentheti azt, hogy a japán és európai piac mellett külön változat készül az Egyesült Államok számára, de azt is, hogy a Hondánál még nem döntöttek a végleges specifikációról.