Az egykori Szovjetunióban sem volt könnyű dolga annak, aki új autót akart venni: fel kellett iratkozni a hosszú várólisták egyikére, és nem ártott évekig spórolni az üzlethez. Borisz Karavkin inkább más utat választott, megépítette a saját autóját.
A mai Fehéroroszországban élő Karavkin sokat nézegette az akkori autós újságokat, és egy-két részletet fel is használt a saját, évekig tervezgetett autójához. Karavkin dolgát megkönnyítette, hogy sokáig egy autóalkatrészeket árusító boltban dolgozott, így gyorsan hozzájutott egyes elemekhez.
Karavkin abból dolgozott, ami éppen volt, az autót végül édesanyja ötlete nyomán "Fantázia" névre keresztelte el. Kezdetben Zaporozsec-, majd Skoda-, végül Zsiguli-motor volt az autóban, amellyel több mint 300 ezer kilométert tett meg.
Karavkin egyedi ötletei közé tartozik a speciális tolóajtó, és a 90 fokban elforgatható ülések. Egy gyűjtő egyszer szemtelen tízezer euróért akarta tőle megvásárolni az autót, de a tulajdonos természetesen nem adta, inkább büszkén mutogatja, ahol csak tudja.