Az új, barátságosan gömbölyű külsejű Celerio kissé megnőtt a korábban Magyarországon is kapható elődjéhez képest, főleg a hossza és a szélessége lett nagyobb: 95, illetve 55 mm a különbség az új generáció javára, ami rá is fért a miniautóra.
Nem csak a karosszéria arányai javultak, de a tágasabb lett az utas- és csomagtér is
(utóbbi 313 literes, ami 40 százalékos bővülés), és a szélesebb nyomtáv révén az úttartás is javult. Egyébként az új Celerio 3695 mm hossza csak fél centivel kisebb, mint a nemrég bemutatott Toyota Aygo X-é.
Csak egyféle motorral, a 67 lóerős, egyliteres benzinessel lehet kapni a minit, a háromhengeres motor nyomatéka 89 Nm. Alaposan továbbfejlesztették a K10-es motort (ez a K10C verzió), kettős (szívócső és közvetlen) befecskendezést, kettős változó szelepvezérlést (Dual VVT), hűtött kipufogógáz-visszavezetést, integrált leömlőt és start-stop rendszer is kapott.
A fejlesztések célja a hatékonyság és a fogyasztás leszorítása volt, ami a Suzuki szerint sikerült is: az indiai mérési ciklus szerint
a Celerio átlagfogyasztása mindössze 3,75 liter
100 kilométeren, ami 23 százalékos javulás a szintén nem túl iszákos régihez képest.
Ezt a fogyasztást az ötfokozatú, takarékosságra hangolt robotizált automata váltóval produkálja a kis Suzuki, az ötfokozatú kézi váltóval és csúcsfelszereltséggel már 4,0 literre nő az étvágya.
Indiában az alapmodell 499 ezer rúpiába, azaz 2,13 millió forintba kerül, de a full extrás, automata csúcsmodell ára sem éri el a 3 millió forintot.
Egyelőre nincs hír arról, hogy a Suzuki tervezné az új Celerio európai forgalmazását, pedig egy csinos, takarékos, és tágas miniautóra itt is lenne kereslet.