Az újdonság műszakilag a tavaly bemutatott, utcai MC20-ra épül, viszont ez nem látszik rajta, mivel teljesen új, a leszorítóerőre hangolt, szénszálból készített karosszériát kapott óriási szárnyakkal és diffúzorokkal.
Az F1-es technológiát is tartalmazó (előkamrás gyújtás) 3,0 literes, V6-os Nettuno benzinmotor teljesítményét új turbófeltöltőkkel 630-ról 740 lóerőre növelték meg, az erőt egy hatfokozatú szekvenciális váltó továbbítja a hátsó kerekekre.
Állítható felfüggesztéssel, szénszál-kerámia fékrendszerrel, versenypályára hangolt slick gumikkal és ABS-szel, kovácsolt alufelnikkel, szénszálas, kijelzős kormánykerékkel, valamint az FIA által jóváhagyott biztonsági funkciókkal is ellátták a kocsit. Mivel a száraz tömeg 1250 kg alatt lesz, egy lóerőnek 1,7 kilót sem kell mozgatnia.
A Project24 tulajdonosainak a Maserati az autón kívül exkluzív szolgáltatások széles skáláját kínálja – beleértve a zárt pályanapokat és a legkorszerűbb szerviztámogatást, szállítást, karbantartást és tárolást is.