Világszerte zajlik a Volkswagen konszernen belül az a projekt, hogy az adott gyárakban dolgozó gyakornokok csoportja évről-évre egyedi autókreációkat épít, hogy a fiatalok a saját szakterületük mellett az autógyártáshoz szükséges összes területtel megismerkedjenek. Indiában, ahol nemrég a csehek irányítása alá került a piac, a Škoda Auto Volkswagen India nevű cég gyakornokai egy Volkswagen kiskategóriás pickupot építettek úgy, hogy egy Taigun nevű szabadidő-autó karosszériájához némi toldással hozzátették a Virtus nevű szedán befejezését. Itt nem a dizájn, hanem az autó léte a nagy fegyvertény, de azért igyekeztek minden módon kompenzálni a furcsa arányokat, például nagy kerekek és a 6 centis emelés, fólia-dekor, no és az se véletlen, hogy a sajtófotók egy részét stratégiailag úgy állították be az alkotókat, hogy takarják a befejezést. A már felsorolt változások mellett még megvilágított első márkajelzés, a terepjárásnál hasznos kiegészítő lámpák, alsó védőburkolatok és a tetőre kivezetett szívósor jelent érdemi változást – a kőkemény off-road extrák létét némileg megkérdőjelezni, hogy csak elsőkerékhajtású a pickup, és nincs önzáró differenciálmű sem.