Utoljára szállt fel a kékes füstfelleg - Wartburg 353 S veteránteszt
Tolótetős, padlóváltós és teljesen eredeti, ráadásul az utolsó kétütemű 353-asok egyike. Veteránteszt.
Tolótetős, padlóváltós és teljesen eredeti, ráadásul az utolsó kétütemű 353-asok egyike. Veteránteszt.
Súlyos acélhiány volt, amikor megszületett a kétütemű P70. Kombiként vezettük a ritka keletnémet kisautót.
Műanyag karosszériájával és kétütemű motorjával a Merkúr legolcsóbb típusa volt. 30 fotó az NDK-s kultautóról.
Most már olyan is van, aki rajong érte. De miért hitte azt kollégánk okosórája trabantozás után, hogy biciklizett ?
Trabanton szállni élvezet – vallja kollégánk. Legalábbis 2020-ban, hobbiautóként használva.
Ritkább és drágább a híres 601-esnél, a formája pedig végtelenül aranyos. Teszten a P50-es.
Pat Symonds szerint nem kell tartani attól, hogy fűnyíróverseny lesz a sportágból.
Forradalmian új kétütemű motorokkal és érdekes kasztnikkal próbálkoztak. Aztán átálltak a Zetor traktorra.
Túl sokáig kitartottak az NDK-ban az ósdi technika mellett, de ma éppen ettől érdekes a Wartburg 353 W. Veteránteszt.
Kongva záródó ajtók, jellegzetes hangú és szagú kétütemű motor: a kocka-Wartburg igazi időutazás.