Nem létezett ellenszer a bogárinvázióra - Volkswagen 1100 (1952) veteránteszt
A hátul perecablakos, karos indexes, 25 lóerős ősmodell olyan állapotú, mint új korában volt - 71 évvel ezelőtt.
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/D0o4n4Ql6fNJCorGRlvTTMIOMP16qcDP0lHGF2Gk5pU/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2ZkZTAyNDRlZDBlZjQzZGY5NzM1Y2VhYjE0OTgxYjZl.webp)
A hátul perecablakos, karos indexes, 25 lóerős ősmodell olyan állapotú, mint új korában volt - 71 évvel ezelőtt.
Lada, VW Bogár és sportkocsi is van a világ legtovább gyártott típusai között, a korelnök igazi meglepetés.
A népautó végül nem az ő nevével forrt össze, ám az autóipar máig a biztonságtechnikai megoldások atyjaként tiszteli a zseniális feltalálót.
A négyajtós másolat elektromos hajtással érkezik a Sanghaji Autószalonra.
A klasszikus karosszéria egy teljesen modern belsőt takar a visszatérő modellben.
Eljárt az idő az egykori népautó retro-divatváltozata felett.
Angliába menet kompon ringott a Bogár, visszafelé jött a jolly joker: kipróbáltuk a Csalagutat.
Elég kalandosra sikerült az öreg Bogár felkészítése a Budapest-Goodwood útra.
A Merkúr-korszakban nálunk is meg lehetett venni a népautót, alapmodellként.
Magyarországon született újjá a VW Bogár-alapú versenygép.