A profitot az vetette vissza, hogy az egy évvel korábbihoz képest majdnem 20 százalékkal nőtt a beszerzett nyersanyagok és alkatrészek költsége. Az eredmény így is jobb lett a Reuters kérdezte elemzők által jósolt 4,55 milliárd rúpiánál.
A nettó bevétele 20,9 százalékkal 47,31 milliárd rúpiára nőtt 39,14 milliárdhoz képest. A negyedévben 192 584 járművet adtak el, 13,5 százalékkal többet az egy évvel korábbi 169 669-nél.
A japán Suzuki autógyár 54,2 százalékos tulajdonában lévő Maruti Suzukié az indiai piacnak közel a fele, de mind erősebb versennyel kel számolnia a dél-koreai Hyundai, az amerikai General Motors és az olasz FIAT részéről.
A legnagyobb nyomásra a kisautók piacán számíthat, miután a szintén indiai Tata Motors és a Bajaj Auto - utóbbi a francia Renault-val és a japán Nissannal együttműködésben - nemsokára árusítani kezdi saját kisautóit a rohamosan bővülő indiai piacon.
Az előző, márciussal zárult üzleti évében a Maruti Suzuki 17,3 milliárd rúpiára növelte adózott eredményét az előző évi 15,62 milliárdról. A nettó bevétele 178,6 milliárd rúpiára emelkedett 145,92 milliárdról. Az üzleti évben 764 842 járművet értékesített a cég, az előző évben 674 924-et.