Nyilván minden vállalat első helyen szeretne szerepelni a Google keresőben egy-egy kulcsszóra, de ez csak kevés cégnek sikerül.
Miért? Mert a többség másol vagy fordít, de semmiképpen sem próbál meg egyedi tartalmat készíteni.
Az egyedi tartalom, szövegek, képek, videók, infográfok mind jó módszerek arra, hogy igazán sajátos website-ot készítsünk, amelyre még a konkurencia is rácsodálkozik majd.
2. Ne a Google-re optimalizáljunk, hanem a felhasználókra
Sajnos még mindig rengetegen készítenek olyan weboldalakat, amelyek nem a felhasználóknak kedveznek, hanem a Google algoritmusoknak. Ezt a hibát nem szabad elkövetni, hiszen nem a Google tartja el a website-okat, hanem a felhasználók.
Igyekezzünk funkcionális, praktikus és esztétikailag tetszetős, lehetőleg gyors és modern weboldalt készíteni. A fejlesztés során nem az a fontos, hogy mit akar egy céges vezető, hanem az, hogy mi okoz jobb felhasználói élményt a usereknek.
3. A linképítést csak marketingre használjuk
2020-ban nem szabad linkfarmokat és egyéb linkgyűjtő site-okat használni, hiszen az így keletkezett backlinket értéke egyenlő lesz a nullával. A linképítés során fontos arra figyelni, hogy hova és milyen közönségnek kerülnek ki a PR cikkekben lévő backlinkek.
Amennyiben muszáj a marketing kampány miatt a linképítés, csak és kizárólag magas DA vagy PA értékű, releváns weboldalakra / hírportálokra / szakmai blogokra kerüljenek ki egyedi és nem másolt PR cikkek, amelyek lehetőleg értékes tartalommal bírjanak az átlag felhasználó számára.