A Mercedes után a Renault-tól is kulcsfigura távozik
Bob Bell a 2000-es évek közepén Alonso világbajnoki címeiből is kivette a részét.
Bob Bell a 2000-es évek közepén Alonso világbajnoki címeiből is kivette a részét.
Megkérdeztük a Pirellit a reformtervekről és a csapatok is véleményt nyilvánítottak.
15 lóerőt hoz a konyhára a speciális motormód, de kevesebbet, mint a másik két gyártóé.
Többen elkapkodottnak tartják, mégis változtatnak az aerodinamikán 2019-től.
Az újítást szabálytalannak ítélték, a Spanyol Nagydíj után meg kell válni tőle.
Nem erre számítottak, elismerik, hogy nem végeztek elég jó munkát.
Az F1-es csapat büdzséjét nem emelik meg, amíg nem teljesítik a kisebb célokat.
Az ellenfelek egy része kiáll mellettük, de a csapatok olcsóbb F1-et akarnak.
Nagy csatára készül a McLaren, a Haas és a Renault, de győzelmekről nem álmodhatnak.
A télen 35 százalékkal növelte munkaerejét a francia alakulat.
Technikai igazgatójuk szerint az RS18 megbízhatósága még a teljesítménynél is fontosabb.
Háromból kétszer Hülkenberg előtt végzett.
Hiába emelték a limitet, az új autók még többet fogyasztanak.
Úgy érzi, a Renault-val is betörhet az élmezőnybe.
Még az idén is csak a középmezőnybe várják magukat.
Tavaly még nem lett volna értelme leigazolni őt.
A Ferrari volt technikai igazgatója is visszautasította az ajánlatukat.
Szerintük a többiek sem csalnak, csak ügyesebben melegítik a gumikat.
Adrian Newey-t az Aston Martin sportautója is leköti az F1 mellett.
Bob Bell elárulta, miért kell várni az új gyári csapat sikeréig.