A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
Vágólapra másolva!
A Ferrari tovább erősíti aerodinamikai részlegét, ezúttal Martin Bestert sikerült leszerződtetniük. A brit mérnök a Williamsnél együtt dolgozott Loic Bigois-val.

Az elmúlt években a Ferrari leginkább az aerodinamika terén került hátrányba riválisaival szemben, a csapat vezetői ezért úgy döntöttek, megerősítik ezt a részleget. Az első komoly lépést tavaly tették meg, amikor elcsábították a Mercedes vezető aerodinamikai mérnökét, Loic Bigois-t. Az Autosprint értesülései szerint a Ferrari most Bigois korábbi munkatársával, Martin Besterrel állapodott meg.

Bester 2003-ban, a McLaren mérnökeként dolgozott először a Forma-1-ben, majd a briteknél töltött három év után a BMW gyári csapatához csatlakozott. 2007-ben szerződtette le legutóbbi munkaadója, a Williams, ahol egyre feljebb került a ranglétrán: az elmúlt három évben ő irányította az aerodinamikai részleget. Bester a Ferrarinál ismét együtt dolgozhat Bigois-val, aki 2007-ig erősítette a Williamst.

A Ferrari a téli szünet alatt is keményen dolgozik azon, hogy aerodinamikai szempontból jobbá tegye autóját. A 2012-es idény vége felé a szélcsatornájukat is bezárták, hiszen az gyakran hibás adatokat közölt, ami megnehezítette az új alkatrészek tesztelését. Amíg nem sikerül kijavítani a maranellói létesítmény hibáit, a Ferrari Kölnben, a Toyota egykori szélcsatornájában fejleszti a 2013-as autóját.

Forrás: Ferrari

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!