A Tagore sétányon helyet kapó „Vitorlásszigeten" a helyszínre látogatók nemcsak a hajókban és a táj szépségében gyönyörködhettek, hanem interaktív kalandokban, kvíz-játékokban is részt vehettek. Ennek keretében lehetőségük volt jobban megismerkedni a helyszínen jelen lévő Life.hu, Köpönyeg, Reblog, Videa, Life TV, Ozone TV és Travelo márkákkal is.
Kiemelt médiatámogatóként a Kékszalag központi sátrában történő beszélgetésekben is jelentős szerepet vállaltak. A Life TV-n bemutatott Vitorlászok egyik tulajdonosa adott gyakorlati tanácsokat, hogy a sportágat most kezdők is megszerezzék életük első pozitív vitorlás élményét. A Jetwing tulajdonosa - a többszörös díjnyertes OzoneUtazás műsor együttműködő partnere - a vitorlás úticélokról adott tájékoztatást az Indiai Óceán térségében, míg a Köpönyeg szakembere a Balaton zord időjárásába és az időjárás állomások kulisszatitkaiba engedett betekintést.
Ha már sport, nem mehetünk el szó nélkül az egészséges táplálkozás kérdése mellett sem. A Life TV hamarosan debütáló főzőműsorának, a Great Life-nak a háziasszonya a vegán gasztronómiából adott ízelítőt.
Az események forgatagáról és a verseny aktuális állásáról a kekszalag.reblog.hu, a verseny eredményeiről az Origo Sport folyamatosan frissülő cikkei, míg a legjobb pillanatokról a Videa folyamatosan visszanézhető tartalmai adtak hírül, hozzájárulva ezzel a Kékszalag verseny és a vitorlás sport népszerűsítéséhez.