Utasvédelemből mindkét kocsi jól vizsgázott, mert a frontális ütközésnél nem roppant meg az utascellájuk, de a műszerfal mindkét kocsiban térdsérüléseket okozhat. A Hondánál még az is problémát jelentett, hogy a vezető légzsákjában nem volt elegendő a nyomás ahhoz, hogy a vezető fejét távol tartsa a kormánykeréktől. Oldalütközésnél is a Skoda szerepelt jobban, a Hondánál az első utasok felső teste enyhe sérülést szenvedhet.
Gyerekülésben lévő gyerekekre viszont a Honda vigyázott jobban, miként a gyalogosokra is. A japán gyár autói már évek óta a legjobban szerepelnek a gázolásos teszteken, a Civic Hybrid is megkapta a három csillagot a lehetséges négyből. A Hondának szinte minden autója hozza ezt az eredményt, aminél jobbat egyébként még egyetlen autó sem tudott produkálni. A Fabia például csak két csillagot kapott erre a versenyszámra, mert a motorháztető első éle túl keménynek bizonyult.