Nyitott tetős autózás fillérekből: a legolcsóbb használt kabriók
Bőven egymillió forint is elérhető a szabadságérzet négy keréken. Íme, az olcsó kabriók előnyei és buktatói.
![](https://cdn.origo.hu/2024/06/S_Bt8nL0RdJspHFOx4Tpp4LdK1OcJEPeXgUNAmnDfvE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2VlYjM2MTk4YWIxZDRkNjliOTdhNjIzOWJlZTAxNzlh.webp)
Bőven egymillió forint is elérhető a szabadságérzet négy keréken. Íme, az olcsó kabriók előnyei és buktatói.
Az MG HS a ráncfelvarrás után is megtartotta remek ár/érték arányát, emellett sokkal jobban néz ki, műszakilag viszont alig fejlődött.
Vagány formával, hibrid hajtással, sok extrával száll ringbe az új Duster – de vajon olcsó marad? Először vezettük.
Jó eséllyel a benzines Kia Picanto lesz az utolsó elérhető árú mini, mielőtt a gyártók villanyra váltanak.
Extrák nélkül a Daciánál is olcsóbb a régimódi, de megbízható Mitsubishi Space Star. CVT-váltóval teszteljük.
Négymillió forintig alapvetően egyszerű típusokból lehet válogatni, de akad ennyiért hibrid és SUV is. Az Origo körképe.
Az új Duster sokat fejlődött, de meg kell bocsátani pár hibát. 1,6-os benzinesként teszteljük a diszkontmodellt.
Évek óta sláger a román SUV, amely szalonképessé tette a Dacia márkát, most viszont eljött a modellváltás ideje. Teszt.
Párna alól elővett pénzzel vagy hitellel, de ’98-ban rákaptak a magyarok az új kocsikra. Íme, 20 híres fapados modell.
Friss dizájn, sok extra és részben Renault-technika adja el a Vestát. Veszélyes lehet a román és más diszkontmárkákra?