A Carlsberg szerint a kiugró 2018-as eredményeiket a forróságnak és az orosz foci VB-nek köszönhetik.
A vállalat előrejelzése szerint működési profitjuk az előző év 11 százalékos növekedése után idén 5 százalék körül fog megállni.
A Carlsberg vezérigazgatója Cees 't Hart a CNBC-nek elmondta, hogy a 2018-as évet a meleg nyár és az oroszországi labdarúgó világbajnokság fűtötte.
Hozzátette, hogy a napsütés mindig is a legjobb értékesítőjük volt, de a tavalyi számokat idén nehéz lesz megközelíteni. A dán cég jó eredményeihez az is hozzájárult, hogy Kínában egyre népszerűbbé válik a termékük.
A várakozások szerint 2019-ben már 30-40 kínai városban lesz kapható a sörük, szemben a tavalyi 20-szal. Hart ezzel kapcsolatban elmondta, hogy már nem Oroszország a legnagyobb piacuk, hanem India és Kína.