A kkv-k nem bíznak a Facebookban, mégis költenek rá
A Facebook tarol a marketing piacon, pedig nem szeretik.
A Facebook tarol a marketing piacon, pedig nem szeretik.
Nagyot változott a kisvállalkozások marketingtevékenysége.
Használjuk ki a lelkesedés pillanatait a marketingben is.
Ha az ön vállalkozásának még mindig nincs weboldala, arra egyetlen dolgot lehet mondani: LEGYEN.
Ha bizalomgerjesztő a honlap, az magasabb kosárértéket, rövidebb értékesítési ciklust eredményez.
Megtudhatja a profiktól, hogy juthat hatalmas versenyelőnyhöz.
Tarol a kék közösségi oldal a hazai kisvállalati marketingben, még az AdWords is csak a nyolcadik helyre fért be idén.
Wolf Gáborral, a kisvállalati marketing legelismertebb hazai szakértőjével beszélgettünk.
Praktikus ötletek vevőszerzésre és arra, hogyan tartsuk meg a vásárlókat.