Nagy bajban a Forma-1, hamarosan gyűlölt vetélytárssá válhat az eddig lenézett Forma-E sorozat
Korábbi F1-pilóták és világbajnokok a mezőnyben, szórakoztatóbb versenyek a pályán.
Korábbi F1-pilóták és világbajnokok a mezőnyben, szórakoztatóbb versenyek a pályán.
Az autósok mezőnyében az eddig szenvedő Audinak kedveztek. Sébastien Loeb hatalmasat bukott.
A Mercedesszel egy egyéni és három konstruktőri vb-címet szerzett német pilóta Monacóban vette át a "csomagot".
A két fél tulajdonosként csapott össze, párharcuk pedig nem is lehetett volna ennél kiélezettebb.
A gyártó elhagyja a Formula E-t és 2022 végétől csak a Forma-1-re koncentrál.
A győri egyetem dékánja, Dr. Hanula Barna elmagyarázta, miért nem rohan az F1 az elektromos autók felé.
A sportág az imázsépítés és a technológiai fejlesztések terén is értéket teremt.
A brit pilóta nem fog versenyezni a férfi és női pilótákat is foglalkoztató sorozatban.
Ralikrosszra emlékeztető lebonyolítással és 680 lóerős autókkal jön a PURE ETCR.
Merőben eltérő a németek utolsó két F1-es világbajnokának álláspontja a jövőről.
Sportvezetők szerint a bioüzemanyag és hidrogén lehet a jövő, a Formula E-ben új autó jön.
400 és 500 kilowatt közötti teljesítményű motorokkal látják el a kocsikat.
A németek a gyárak és a magyar szurkolók miatt is szívesen versenyeznének nálunk.
Egyebek mellett az Audi és a BMW is az ellenfelük lehet.
Az nyer, aki hatékonyabban dolgozza fel a fosszilis energiaforrásokat.
Jarno Trulli csapatát váltják a Formula E-ben.