A Honda riválisait védi a motorszabály szigorítása
Négy helyett három erőforrással kell végigcsinálni a maratoni F1-es szezont.
Négy helyett három erőforrással kell végigcsinálni a maratoni F1-es szezont.
A gyengélkedésük az egész mezőny statisztikáját lerontotta.
A menesztett F1-es főnök elismerte, a megbízhatóság garantálására nem mindig jutott idő.
Szétosztották Haszegava feladatait, rutinos szakemberek veszik át a helyét.
A japánok nem tudják, mi a mérce az F1-ben a karosszériafejlesztés terén.
A Honda elárulta, Mexikóban mitől szerepeltek a vártnál jobban.
De a japánok főnöke szerint igaza volt, hogy ekézte őket.
A japán elöljáró nem haragszik rá, sajnálja, hogy nem tudtak a kedvében járni.
Attól tartanak, erről már nem tudják lebeszélni a csapatot.
De azért próbálják meggyőzni a maradásról.
Mi a kétszeres világbajnok célja a nyilvános kirohanásokkal?
Két szempontból is csapás a McLarennek, hogy a Honda nem kellett a Toro Rossónak.
A Honda-főnök elismerte, hogy alábecsülték a fejlesztés kihívását.
Mindkét csapat tudja már, mit rontott el, de az időt nem tudják megállítani.
A Red Bull közben több lóerőt remél a francia motoroktól is.
Már az első indításkor tudták, hogy baj van az új erőforrással.
Azt kellene elérniük, hogy a japán autógyártó magától fordítson hátat a Forma-1-nek. Elmagyarázzuk, miért.
Még mindig időt kérnek ahhoz, hogy bizonyíthassanak.
Ha valami rendellenességet tapasztalnak, inkább kicserélik az alkatrészt.