Két új gumi árából bárki bekerülhet a nemzetközi autósport vérkeringésébe sportbíróként.
Az első járatokra 14 fillér volt a jegy, bárhol fel lehetett szállni.
Negyvenéves veterán, de megrendítően száguld a 6,9 literes über-Mercedes.
Alig lehet ráismerni Kispestre és a Széna térre az ötvenéves légi fotókon.
Bezzeg régen minden jobb volt? A fővárosban már gyér forgalomnál jöttek az első gondok. Képriport.
A legvadabb Rákosi-korszakban készült el a Csepel D-350, de ’56 híradásai tették ismertté világszerte.
Fél évszázad kihagyással fejeződik be a Jaguar E-Type gyártása.
Az első csuklós Ikarus ott vérzett el, hogy nem volt hozzá jó motor.
Még a tervek sem léteztek, máris komoly akadályba ütközött a Buda és Pest közötti új híd ötlete.
Tévhit, hogy a szovjetek minden másoltak volna, vagy csak licenc alapján tudtak „rendes” autókat csinálni. Prototípusok százai bizonyítják ennek ellenkezőjét.