Tovább folytatódnak az egymásra mutogatások a pattogás ellen hozott szabály miatt
A Red Bull főnöke szerint kizárólag a Mercedes kedvéért változtatnak, más már most odaadná nekik a 2023-as vb-címet.
A Red Bull főnöke szerint kizárólag a Mercedes kedvéért változtatnak, más már most odaadná nekik a 2023-as vb-címet.
Nem elégszik meg a kétfutamos haladékkal a brit, aki a testékszereit előrébb helyezi a versenyzésnél.
A csapatok adnak még egy esélyt az új abroncsoknak, a szezonzáró után születik döntés.
Ross Brawn eltörölné a többlépcsős szabályalkotást és az egyhangúságot is megszüntetnék.
A brit pilóta kikérte a rajongói véleményét, de nem rejtette véka alá a saját álláspontját.
Ross Brawn korainak tartja, hogy 2022 előtt új istálló szálljon be a sorozatba.
Ross Brawn szerint nemcsak modernebbek lesznek, de előzni is könnyebb lesz velük.
A tükrök elhelyezésén is szigorítanak, de ezt a vártnál később lépik meg.
A német szerint szükségtelen mindenért büntetést adni, az FIA változtathat.
Az F1 sportigazgatója szerint július 4-én elfogadják a 2019-es szabályváltoztatásokat.
Noha az új regulákkal az FIA az ellenkezőjét szeretné elérni, a mérnököknek más a célja.
Charlie Whiting technikai direktívákkal szelídítheti meg a renitenskedő csapatokat.
A szabályváltoztatások miatt többen már a szezon felénél 2019-re összpontosíthatnak.
Az FIA javulást vár a 2019-es módosításoktól, túraautós lökdösődés azonban nem lesz.
Az FIA-tól kértek állásfoglalást. Megint az olajfogyasztás a téma.
Többen elkapkodottnak tartják, mégis változtatnak az aerodinamikán 2019-től.
Már meglévő eljárásokat vethetnek be, de a reformokra mégis várni kell.
Növelnék a motorok fordulatszámát, és korlátoznák a telemetriát a 2021-es regulák.
A kis- és közepes csapatok viszont örülnek, Claire Williams majdnem pezsgőt bontott.
A Ferrari pilótája szerint egyedül a Liberty tudja, mit tervez az F1-gyel.