Milyen kihívásokat okoz Verstappenéknek az F1 új óriáskereke?
A nagyobb felnik és gumik több módon hoznak változást, de segíthetnek izgalmasabbá tenni a versenyzést.
A nagyobb felnik és gumik több módon hoznak változást, de segíthetnek izgalmasabbá tenni a versenyzést.
A Pirelli beszámolt az első tapasztalatokról az új gumikkal kapcsolatban.
A 2022-es szezonra kifejlesztett gumik átalakíthatják a versenystratégiákat.
A McLaren versenyzője szerint egyértelműek az okok, de nem mondhatja el azokat.
A gyors kanyarokkal teletűzdelt aszfaltcsík elnyerte a pilóták tetszését, de az előzés nehéz lesz.
Esteban Ocon gumija és a Pirelli sportigazgatója is megerősíti a Mercedes döntésének jogosságát.
A lágy keverék túl agresszívnak bizonyult, de ez nem feltétlenül rossz az izgalmakat nézve.
Mario Isola úgy véli, nehéz lesz változtatni a helyzeten, jövőre aligha oldódik meg.
A gumigyártó sportigazgatója szerint lesz olyan pilóta, aki a lágy abroncsokon fog rajtolni.
A McLaren pedig azt szeretné, ha a Pirelli megmondaná, pontosan miért történtek a bakui defektek.
A gumigyártó F1-es főnöke megerősítette, hogy mindkét csapat túl alacsony guminyomással ment.
A Pirelli szerint a törmelék okozta a defekteket, de Verstappen kételkedik ebben.
Következő fázisába lépett a fejlesztés, a konstrukció már nagyjából végleges.
A Pirelli két helyszínen próbálja lágyabb abroncsokkal fűszerezni a versenytaktikákat.
Hamilton elégedetlen a gyártóval, ami szerint nincs gond az új fejlesztéssel.
Mario Isolának a Török Nagydíj helyszínén lett pozitív a tesztje.
A hatszoros világbajnok nem elégedett a keverékekkel, a keményet használhatatlannak nevezte.
A sportigazgató szerint nem könnyű minden kívánságnak megfelelniük.
Akár a soron következő futamra is hatással lehet a gumigyártó elemzésének eredménye.
A Pirelli kiadta, hogy az első nyolc hétvégére milyen gumikat választhat az F1-es mezőny.