A semminél is rosszabb motor után a vb-cím újra meghozta a Honda kedvét?
A gyártónak hivatalosan a tavalyi volt az utolsó idénye, de valójában még évekig jelen lesz.
A gyártónak hivatalosan a tavalyi volt az utolsó idénye, de valójában még évekig jelen lesz.
A kivonuló motorgyártó technikai vezetője örül az ínséges évek után.
A rivális Hondánál el sem hiszik, ami a Mercedesnél történik.
Úgy néz ki, a holland pilótának és Péreznek is mindenképpen be kell vállalnia egy rajtbüntetést.
A Honda még vizsgálja a verseny előtt kiszerelt egységet, de a rajtbalesettől felhevült motorral talán nem lesz baj.
Felmerült, hogy az erőforrást innentől kezdve csak a pénteki edzésnapokon használják.
A címvédő 25 pontot hozott riválisán, akinek a baleset hosszabb távon is sokba kerülhet.
15 lóerővel járhatnak a Mercedes erőforrása előtt.
A csapat új motorgyára csak 2023-tól üzemel, addig Japánban szervizelik az erőforrásokat.
A továbbfejlesztett erőforrásért Adrian Newey is hálás a japán gyártónak.
A gyártó technikai igazgatója nem elégedett a bahreini eredménnyel, de látja az előrelépést.
A japánok technikai igazgatója is bizakodik, és elégedett a bahreini teszten látottakkal.
A Hondát megzavarta, hogy kiszállnak az F1-ből, de elégedettek az új motorral.
A japánok előrehozták a 2022-re szánt erőforrást, aminek megvannak a veszélyei.
A technikai igazgató szerint minden eshetőséget megvizsgálnak, ő sem zárta ki a váltást.
A gyártó technikai igazgatója szerint alapvetően rendben működnek az erőforrások.
A Haasnak is árt a gyenge Ferrari-motor, a Honda csodálkozik a Mercedes előnyén.
A csapatfőnök szerint az utolsó világbajnoki címük óta nem voltak ilyen felkészültek.
Folyamatosan fejlődnek a japánok, reményeik szerint az idén a rajtokkal sem lesz gond.
A legfőbb problémát a költségek jelentik, azokat szeretnék egyensúlyban tartani.